Grześki, Akuku! i Oranżada Hellena nagrodzone w plebiscycie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018
Konsumenci kolejny raz docenili produkty marek Grześki, Akuku! i Oranżada Hellena z portfolio Grupy Colian. Produkty Grześki Tyci, Miśki Kwaśne Akuku! i Oranżada Hellena FIT zostały nagrodzone w konkursie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018. Gala finałowa oraz wręczenie prestiżowych wyróżnień odbyło się 18 stycznia w hotelu Polonia Palace w Warszawie.   Zakończyła się 7. edycja ogólnopolskiego konkursu Najlepszy Produkt – Wyb...
H&M nowym najemcą w Pasażach Tesco
W ostatnim kwartale 2017 roku do najemców Pasaży Tesco dołączyła jedna z największych firm odzieżowych na świecie – H&M.     Sklepy globalnej sieci zostały otwarte w ostatnich miesiącach minionego roku w Pasażu Tesco w Wałbrzychu (ul. Łączyńskiego 44), w Tarnowskich Górach (ul. Zagórska 220), w Zielonej Górze (ul. Energetyków) oraz w Krakowie (ul. Kapelanka 54).   Pasaże Tesco regularnie powiększają grono swoich naj...
Sześć marek Colian z tytułem Superbrands Polska Marka 2018
Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Jeżyki, Jutrzenka i Hellena – marki z portfolio grupy Colian zostały wyróżnione tytułem Superbrands Polska Marka 2018 w XII. edycji największego niezależnego badania marek w Polsce. Grześki nagrodzono dwukrotnie – także tytułem Superbrands 2018.   Organizacja Superbrands od ponad 20. lat wyłania najsilniejsze marki na całym świecie. W tegorocznej – dwunastej w Polsce - edycji badania, po raz pierwszy w histo...
Żółta Oranżada Hellena w proszku
W rodzinie Helleny czas na kolejną nowość! Oranżada Hellena w proszku powróciła w żółtej odsłonie. Łączy w sobie oryginalny, landrynkowy smak oranżady, radosne momenty słodkiej przyjemności i wspomnienia dziecięcej beztroski. Produkt dostępny jest już na rynku.   Oranżada w proszku niewątpliwie była jednym z ulubionych dziecięcych przysmaków w czasach PRL-u. Wyjątkowy smak, radość z wyjadania musującego proszku prosto z torebki czy okazja do wy...
Podaruj serdeczności od Solidarności
Solidarność wspiera bombonierki - doskonały prezent dla bliskich z okazji Dnia Babci, Dnia Dziadka, walentynek czy Dnia Kobiet. W pierwszym kwartale 2018 r. marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. Przy zakupie pralin i czekoladek z oferty Solidarności, co tydzień będzie można wygrać gotówkę i bony poczty kwiatowej, a także otrzymać okolicznościową pocztówkę gratis. &nbs...
Cenowa odwilż i zimowa kampania wizerunkowa w NoVa Park
Początek nowego roku to prawdziwa cenowa odwilż w NoVa Park. Teraz kolekcje jesień-zima 2017/2018, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia wnętrz można kupić w dużo niższych cenach. Zimowe wyprzedaże promuje kampania wizerunkowa z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2018 – Agnieszki i Mariusza Leszczyńskich z Weroniką i Maksymilianem. Styczeń to okres intensywnego „buszowania” po sklepach w poszukiwaniu produktów najpopularniejszych marek dostępnych ...
„Grześki sami w domu” w Wigilię – marka Grześki strategicznym partnerem filmu
W wigilijny wieczór telewizja Polsat wyemituje film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki.   W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu „Grześki sami w domu”, którego marka Grześki jest wyłącznym partnerem. W tym roku Polsat, poza...