Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018 Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center oraz firm i osób odpowiedzialnych za budowanie profesjonalizmu i pozytywnego wizerunku tej branży. W najnowszym wydaniu Biuletynu (BOK 3-4/2018) publikujemy wywiad z Marcinem Sosnowskim,...
Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami
Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center. Tematyka Biuletynu, oprócz typowych zagadnień związanych z komórkami obsługi klienta (DOK, BOK, T-BOK) stara się także uwzględniać istotne pr...
Żory – Kornice Nowa linia busowa uruchomiona przez EKO-OKNA S.A.
EKO-OKNA S.A. uruchomiły nową już linię busową dla swoich pracowników. Tym razem z transportu pracowniczego korzystać mogą osoby zamieszkujące Żory i okolice. Dojazd tradycyjnie odbywa się w systemie trzyzmianowym. Obecnie firma EKO-OKNA S.A. dysponuje największą siecią transportu do zakładu pracy na Śląsku. - Zatrudniamy pracowników z coraz większej liczby rejonów, w tym z Żor. Miasto oddalone od siedziby firmy jest aż o ponad 60 km. Dlatego też, chc...
Edukacja menedżerska i wiarygodność przekazu
Edukacja menedżerska i wiarygodność przekazu Niezależnie od wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, formalne wykształcenie daje w perspektywie wiele korzyści i zawsze stwarza nowe możliwości. Posługiwanie się zdobytą wiedzą i osiągnięcie zamierzonego efektu wymaga jednak wielu umiejętności m.in. sprawnej komunikacji z otoczeniem. Komunikacja werbalna, to wiodące zagadnienie, które poruszamy na łamach najnowszego wydania Biuletynu Obsługi Klienta (BOK 1-2/2018). Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszaws...
Dary trafiły do schroniska dla bezdomnych zwierząt
Zwierzęta ze schroniska w Bielsko-Białej też będą miały Święta! 22 grudnia prezenty dla czworonogów, zabrane w bielskiej restauracji Makarun, trafiły na ul. Reksia.   Akcja, której pomysłodawczynią jest właścicielka franczyzowego punktu ogólnopolskiej sieci Makarun Spaghettti & Salat w Bielsko-Białej, rozpoczęła się 8 grudnia. Klienci lokalu mogli przez dwa tygodnie przynosić karmę i inne produkty, których brakuje bezdomnym zwierzętom w ...
Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami
Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami Doświadczenie i świadomość specyfiki branży, w której działa przedsiębiorca, są niezmiernie ważnymi czynnikami pozwalającymi na zrozumienie potrzeb i sprostanie wymaganiom klientów. W ostatnim w 2017 roku wydaniu Biuletynu Obsługi klienta (BOK 11-12/2017) przybliżamy specyfikę obsługi klienta w lokalu gastronomicznym. Naszymi gośćmi są Anita i Krzysztof Otrębscy – właściciele warszawskiej restauracji Stacja Wawer. „…Nie chodzi tylko o jedzen...
Jawo inspiruje swoim nowym serwisem lifestylowym www.jawolewdomu.pl
    Firma Jawo - znany polski producent dań mrożonych stworzył nowy lifestylowy serwis www.jawolewdomu.pl, w którym znajduje się mnóstwo inspirujących pomysłów na spędzanie czasu w domu. Jest to serwis skierowany do osób lubiących spędzać czas w domu i poszukujących nowych, ciekawych pomysłów na domowe atrakcje, zabawy oraz relaks w domowym zaciszu. Serwis jest skarbnicą pomysłów zarówno dla rodziców i dzieci, ws...