Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami

Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami Doświadczenie i świadomość specyfiki branży, w której działa przedsiębiorca, są niezmiernie ważnymi czynnikami pozwalającymi na zrozumienie potrzeb i sprostanie wymaganiom klientów. W ostatnim w 2017 roku wydaniu Biuletynu Obsługi klienta (BOK 11-12/2017) przybliżamy specyfikę obsługi klienta w lokalu gastronomicznym. Naszymi gośćmi są Anita i Krzysztof Otrębscy – właściciele warszawskiej restauracji Stacja Wawer. „…Nie chodzi tylko o jedzenie (…) najważniejsze jest dostosowanie się do jego (Klienta- red.) oczekiwań.  Dlatego ważne jest dla nas to, co o nas myślą i jak nas oceniają. Zadanie przez obsługę restauracji pytania: czy wszystko w porządku? Czy smakowało Państwu? To nie tylko grzecznościowy zwrot&helli...
Z materiałów (tekstów, zdjęć, plików audio oraz wideo) publikowanych na stronie media.refleksjatv.pl można korzystać bezpłatnie pod warunkiem umieszczenia aktywnego (klikalnego) linku do strony media.refleksjatv.pl.
Zaloguj się, aby zobaczyć pełną treść artykułu
Zapraszamy także do współpracy i publikowania materiałów na stronie Telewizji internetowej Refleksja